Krótkie animacje

Uwielbiam animacje. Interesują mnie zarówno krótkie filmy fabularne tworzone na potrzeby Internetu, jak i prezentacje. Mogę dla Ciebie zrobić:

  • Filmy dla dzieci lub dorosłych
  • Filmy reklamowe
  • Prezentacje produktów i usług
  • Czołówki dla kanałów na Youtube’ie
  • Filmy instruktażowe i edukacyjne

Jestem zainteresowany współpracą z agencjami marketingowymi.

Grafika 3D przedstawiające młyn.

Animacja to więcej niż rozrywka,
to praktyczne korzyści dla biznesu.

Emocjonalne zaangażowanie widza

Twoja strona i twoje produkty przez cały czas walczą o uwagę z innymi kartami w przeglądarce. Jeżeli potencjalny klient poczuje się znużony Twoją stroną, jego uwagę zacznie odciągać Facebook i śmieszne koty. Dlatego warto zainwestować w rzeczy, które ożywią treść i wywołają u klienta emocje. Dla jednych produktów najlepsza będzie radość, a dla innych złość i strach. Jako konsumenci nie jesteśmy w pełni racjonalni i nieświadomie kierujemy się emocjami.

Zrozumienie przekazywanej treści

Czytanie wymaga o wiele więcej uwagi i wysiłku niż obejrzenie filmu. Ściana tekstu może zniechęcić klientów do zapoznania się z ofertą. Dlatego treści dostępne w internecie muszą być łatwe do przyswojenia.

Obejrzenie filmu, w którym jest pokazane jak coś działa wymaga mniej wysiłku niż przeczytanie tej samej treści i wyobrażenie jej sobie. Jednocześnie przekaz filmowy jest bardziej precyzyjny i daje mniejsze pole dla błędnej interpretacji.

Trwały ślad w pamięci

Wzrok to nasz główny zmysł, dlatego lepiej zapamiętujemy obrazy od suchych faktów. Jeszcze lepiej zapamiętujemy żywe obrazy, które tworzą historię. A jeszcze silniej na pamięć oddziałują emocje.

Historia pozwala skojarzyć produkt z pewnymi zachowaniami. Np. kupno batonika z wizytą w sklepie, przekąskę w pracy z jogurtem.