Las w górach - południe
Jesienny las
Co zrobiłem: teren droga las i kamienie za pomocą cząsteczek oświetlenie animacja kamery rendering (Blender, Cycles) "Jesienny last" to scena w stylu low poly. Teren najpierw wyrzeźbiłem w Blenderze, potem dodałem drogę, zmniejszyłem gęstość siatki za pomocą modyfiaktora Decimate. Las, kamienie i przydrożne krzaczki są zrobione za pomocą cząsteczek. Obiekty emitowane są przez chmurkę vertexów, [...] Więcej
Grafika 3D przedstawiająca stylizowane miasto i okolice z lotu ptaka.
Mapka
Co zrobiłem: teren modele low poly oświetlenie materiały system cząsteczek dla lasu i zboża Scenka przedstawiająca miasto i okolice z lotu ptaka. Zrobiłem ją specjalnie dla nagłówka na stronie głównej, chociaż widoczna jest również na innych podstronach. Ma pokazywać, że Internet dociera wszędzie: od wielkich miast, poprzez lasy i pola, aż do oddalonych zakątków w [...] Więcej
Grafika przedstawiająca tajemniczą wyspę na tle księżyca. Wykonana w programie Blender 3D.
Wyspa cmentarna
Co zrobiłem: koncept wyspa i modele low-poly oświetlenie tekstura HDR nieba materiały "Mroczna" scenka w stylu low poly. Zrobiłem ją dla siebie, dla czystej zabawy. Jeśli chodzi o inspirację, to duży wpływ na mnie miały halloweenowe mapy z gry Team Fortress 2. Nawet kilka osób to zauważyło. Całość (modele, materiały, oświetlenie) została wykonana w programie [...] Więcej
Młyn
Co zrobiłem: teren i modele low-poly materiały oświetlenie Prosta scena w stylu Low-poly przedstawiająca młyn nad jeziorem. Na screenach obrazy wyrenderowane w Blenderze za pomocą silnika Cycles. Można też zobaczyć trójwymiarowy model w playerze serwisu sketchfab.com Mill by piotr-z on Sketchfab Więcej
Plakat z zółtym robotem na tle ksieżyca i ufo
Escape
Co zrobiłem: scenariusz modele rig animacja rendering montaż udźwiękowienie "Escape" to krótka animacja wykonana w programie Blender. Zrobiłem ją dla siebie i umieściłem na swoim kanale Pigs Can Love na Youtubie. Więcej
Jabłko rzucające piłkę robakowi
Worm
Co zrobiłem: modele postaci rigging postaci animacja (armatura, particle, rigid body) materiały i kolorystyka rendering montaż udźwiękowienie Krótki filmik wykonany w programie Blender, stworzony na własne potrzeby. Więcej
Parking, dwa samochody walczące o miejsce
Parking
Co zrobiłem: modele low-poly (pojazdy, miasto, dekoracje) rig samochodów animacja efekty (iskry, eksplozja, ślady hamowania) rendering montaż udźwiękowienie Krótka animacja wykonana w Blenderze. Przedstawia typową scenkę z miejskich parkingów - dwóch nieustępliwych buców, dla których ulica jest królestwem, a bycie pierwszym jest pokazaniem dominacji. Filmik zrobiłem dla siebie, jako swoją zachciankę. Na potrzeby prostej historyjki [...] Więcej