Las w górach - południe
Jesienny las
Co zrobiłem: teren droga las i kamienie za pomocą cząsteczek oświetlenie animacja kamery rendering (Blender, Cycles) "Jesienny last" to scena w stylu low poly. Teren najpierw wyrzeźbiłem w Blenderze, potem dodałem drogę, zmniejszyłem gęstość siatki za pomocą modyfiaktora Decimate. Las, kamienie i przydrożne krzaczki są zrobione za pomocą cząsteczek. Obiekty emitowane są przez chmurkę vertexów, [...] Więcej
Grafika 3D przedstawiająca stylizowane miasto i okolice z lotu ptaka.
Mapka
Co zrobiłem: teren modele low poly oświetlenie materiały system cząsteczek dla lasu i zboża Scenka przedstawiająca miasto i okolice z lotu ptaka. Zrobiłem ją specjalnie dla nagłówka na stronie głównej, chociaż widoczna jest również na innych podstronach. Ma pokazywać, że Internet dociera wszędzie: od wielkich miast, poprzez lasy i pola, aż do oddalonych zakątków w [...] Więcej
Grafika przedstawiająca tajemniczą wyspę na tle księżyca. Wykonana w programie Blender 3D.
Wyspa cmentarna
Co zrobiłem: koncept wyspa i modele low-poly oświetlenie tekstura HDR nieba materiały "Mroczna" scenka w stylu low poly. Zrobiłem ją dla siebie, dla czystej zabawy. Jeśli chodzi o inspirację, to duży wpływ na mnie miały halloweenowe mapy z gry Team Fortress 2. Nawet kilka osób to zauważyło. Całość (modele, materiały, oświetlenie) została wykonana w programie [...] Więcej
Młyn
Co zrobiłem: teren i modele low-poly materiały oświetlenie Prosta scena w stylu Low-poly przedstawiająca młyn nad jeziorem. Na screenach obrazy wyrenderowane w Blenderze za pomocą silnika Cycles. Można też zobaczyć trójwymiarowy model w playerze serwisu sketchfab.com Mill by piotr-z on Sketchfab Więcej