Co oferuję?

W skrócie: Zajmuję się tworzeniem, modyfikowaniem oraz napawaniem stron internetowych opartych na WordPressie. Jestem zainteresowany współpracą z blogerami, freelancerami, firmami oraz z agencjami marketingowymi (w tym SEO).

Strony internetowe

Tworzę strony internetowe dla firm, blogi i portfolio dla artystów. Wszystkie bazują na WordPressie.

Zmiana szablonu

Wymieniam szablon WordPressa (themkę) na nowszy. Mogę wprowadzić zmiany w wyglądzie, które nie są przewidziane przez twórców nowego szablonu.

Drobne naprawy

Naprawiam źle działające elementy strony, takie jak brak polskich liter, nakładające się na siebie obrazki, tekst leżący w złym miejscu. Ogólnie: błędy związane z wyświetlaniem zawartości.

Kosmetyczne poprawki

Modyfikuję wygląd stron. Wprowadzam drobne przeróbki jak zmiana fontów i kolorystyki nie wymagające instalacji nowego szablonu.

Interaktywne elementy

Dodaję do stron interaktywne elementy takie jak wyskakujące powiadomienia, banery reklamowe, formularze kontaktowe, galerie z lightboxem czy mapki od Google’a.

Szablony dla postów

Modyfikuję i tworzę szablony stron statycznych, wpisów oraz niestandardowych typów postów. Czyli pliki typu single-post.php czy page-custom.php.

Wspomaganie SEO

Modyfikuję treść oraz szablony zgodnie z zaleceniami audytu SEO, włączając w to ingerencję w plik PHP.

Przenoszenie strony

Przenoszę strony zarówno na nowy serwer jak i na nową domenę.

Bądź widoczny dla wszystkich z każdego miejsca i urządzenia.

Strona internetowa to pierwsze miejsce, w którym klienci szukają firmy i tego co oferuje. Zrób na nich dobre pierwsze wrażenie i przedstaw ofertę w przystępny sposób. Na własnej stronie masz pełną kontrolę nad tym, w jakim świetle pokazujesz siebie, swoją firmę, produkty i usługi. Strona to coś więcej niż katalog produktów. To Twoja wizytówka i miejsce pierwszego kontaktu. Dlatego jest tak ważne, aby wzbudzała zaufanie i pozytywne emocje.

Obecnie ruch z urządzeń mobilnych, takich jak telefony, dogania, a czasem nawet przewyższa ruch z typowych komputerów. Dbam o to, aby strony poprawnie wyświetlały się na urządzeniach mobilnych z małym dotykowym ekranem oraz na dużych wyświetlaczach tradycyjnych komputerów. Strony zaprojektowane w ten sposób nazywa się responsywnymi. Cecha ta jest niezbędna aby przyciągnąć większą ilość odwiedzających oraz aby uzyskać wyższe wyniki w wyszukiwarce Google.

Czego potrzebuję, aby wykonać stronę?

Strona internetowa to nie tylko zbiór informacji, ale również wizytówka i miejsce sprzedaży. Żeby robiła dobre wrażenie na potencjalnych klientach, trzeba ją do nich dopasować. Dlatego przed wyceną chciałbym porozmawiać o firmie, usługach, produktach, klientach i konkurencji. Możemy umówić się na spotkanie, ale równie dobrze sprawdza się rozmowa na Skypie. Ważne abym mógł przesłać obraz ze swojego komputera. Sama rozmowa powinna zamknąć się w dwóch godzinach.

O co pytam? Przede wszystkim muszę wiedzieć czym zajmuje się firma. Jakie produkty lub usługi oferuje. Kim są klienci, czy można ich scharakteryzować (wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zainteresowania itd.)? Czy strona ma ich nakłonić do działania (np. zakupu, zarejestrowania się, pobrania pliku)? Muszę też wiedzieć, jaki wizerunek firma chce wykreować, jakie mocne strony podkreślić. oraz z kim konkuruje.

Musimy porozmawiać również o zawartości. O tym, jakie podstrony i teksty są potrzebne. Jeżeli jeszcze ich nie masz, pomogę ustalić, co jest potrzebne.

Oprócz tego przydatne mogą być również zdjęcia i inne grafiki. Jeżeli nie masz jeszcze logo, mogę je wykonać.

To jest dobry moment, aby zapytać, czy strona ma być tylko w języku polskim, czy ma mieć inne języki do wyboru. Podobnie z interaktywnymi elementami, takimi jak formularz, wyszukiwarka wolnych terminów czy newsletter.

Dopiero wiedząc coś o firmie i jej klientach, mając plan strony i gotowe treści jestem w stanie zaproponować wygląd, oszacować dodatkowe koszty (np. dodatkowych zdjęć) i finalną cenę.